niedziela, 7 marca 2010

prof. Grün



Gdańsk, Nowy Port 6 III 2010. Współpraca prof. Grün

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gdybym nie wiedział, to bym uwierzył. Pełen podziwu [...]

Anonimowy pisze...

Co jest napisane na tym zdjęciu ? - bo niestety nie umiem odczytać tego rodzaju pisma...

Jacek Kmieć pisze...

Podoba mi się. Sprytne :)

fritzek pisze...

Na zdjęciu widnieje napis: "mit freundlichen Grüßen Prof. Grün".

Bardzo się cieszę, że podoba się Wam nasza praca. Myślę, że niedługo będzie można obejrzeć produkt finalny.

Anonimowy pisze...

To jest to co lubię, ten klimat dawnych czasów.Zdjęcie jest bardzo dobrze wykonane!! Gratulacje!!!

marta pisze...

Rewelacyjne :)Cóż mam więcej napisać...;)

aplastik pisze...

Swietne.
Profesor pozuje a w tle slychac kanonade i swist kul.Pierwsza Wojna Swiatowa.A moze zdjecie jest wczesniejsze?Monarcha Austro-Wegierska a Ty podpalasz magnez,zeby uzyskac dostateczne swiatlo.Nie myle sie?

Anonimowy pisze...

Moja interpretacja "obrazka": to międzywojnie - a konkretnie jego końcówka, powiedzmy sierpień '39 roku może - a profesor pozując do zdjęcia chce ocalić - choćby na fotografii - atmosferę miejsca i czasów, co do których czuje, że niebawem znikną i nigdy nie wrócą - widmo przemijania gdzieś tam w tle mi majaczy...

Aida pisze...

To jest mistrzostwo świata! :) Ja stawiam na lato '38 zdjęcie w pośpiechu między jednym wyjazdem a drugim. :)

fritzek pisze...

Do mistrzostwa świata to nam jeszcze trochę potrzeba. Ale jesteśmy bardzo blisko :)

Dzięki za wszystkie miłe słowa!